vanaf € 499,-
Modulaire software

Modulaire opbouw

Modules die naadloos samenwerken

Projecten, processen, klanten en medewerkers. Daar draait het allemaal om. Gegevens die eenmaal zijn vastgelegd, kunnen in meerdere modules worden gebruikt. Dit voorkomt dubbel werk en verkleint de foutgevoeligheid. Groeit het bedrijf? Azor groeit mee en laat zich probleemloos opschalen.

Ticket
Tickets

Iedere medewerker kan zijn of haar tickets lijst in Azor beheren. Tickets zijn ideaal voor het beheren van sales/supp...

Medewerkers

Of het nu gaat om het vastleggen van vakantiedagen of het bijhouden van overwerk & basis HRM functies.

offerte module
Offertes

Maak op eenvoudige wijze zeer professionele offertes, of het nu gaat om uitgebreide calculaties of slechts een korte...

kosten module
Kosten

Inkoop facturen, projectspecifieke kosten en grootboekrekeningen allemaal gemakkelijk inboeken en exporteren naar bes...

Urenregistratie

Direct gewerkte uren afrekenen, projecten op voortgang monitoren en bijsturen.

instelling module
Instellingen

Configureer Azor naar uw specifieke wensen precies zoals uw wilt; briefpapier, logo's, tarieven.

Projecten
Projecten

één centraal punt voor alle informatie omtrent uw projecten. Direct inzicht in de huidige status.

Bestellingen

Beheer al uw bestellingen vanuit Azor, bestel direct artikelen uit uw begroting of offertes.

Bedrijven

Beheer al uw contacten waarmee u zaken doet.

Relaties

Één module voor uw hele netwerk en al uw CRM gegevens.

Artikel beheer
Artikelen

Uw productcatalogus voor alle medewerkers inzichtelijk. Snel en gemakkelijk een prijsaanvraag bij uw leveranciers....

Concerns

Overzicht van vennootschap structuren. Zoals dochter- en moederorganisaties.

factuur programma
Facturen

Professioneel facturen opmaken en versturen naar uw klanten, of het nu gaat om uren, producten of abonnementen.

Document management
Documenten

Koppelen van elk type bestand ongeacht hoe groot, aan uw projecten. Zo vindt u altijd al uw bestanden.

Relatie module
Resultaten

De resultaten module geeft u meer inzicht in de financiële status en ontwikkeling van uw bedrijf.

Planning
Planning

Plan direct medewerkers in op aangemaakte projecten, monitor de voortgang en de capaciteit bezetting van uw bedrijf....

Rapportage module
Rapportages

Rapportages zijn een essentieel onderdeel om de kwaliteit, voortgang en status van processen in uw organisatie weer t...