vanaf € 499,-
Documentbeheersysteem

Documentbeheersysteem

Al uw documenten digitaal

In een niet al te ver verleden werden documenten netjes op volgorde gezet in een archiefkast. Tegenwoordig gaat het allemaal digitaal. Dat voorkomt een hoop rompslomp en geeft ook meteen meer (adem)ruimte. Met een documentbeheersysteem valt wel degelijk winst te boeken.

Gerelateerde pagina's: Urenregistratie Urenregistratie software Urenadministratie Software Online urenregistratie software

Documentbeheersysteem

Eenvoudig documenten beheren

Met een documentbeheersysteem wordt het digitaliseren van documenten een fluitje van een cent. Er zijn vele keuzemogelijkheden. Hoe wilt u een document snel terugvinden? Welke mappenstructuur wilt u gebruiken? Met het documentbeheersysteem van Azor heeft u veel keuzes waardoor u een document niet alleen goed opslaat, maar ook vlot kunt terugvinden.
Documentbeheersysteem

Documentbeheersysteem

Als u werkt met een beheersysteem om documenten op te slaan, werkt u eigenlijk met een database waar documenten in worden opgeslagen. Vergelijk het met een digitale archiefkast. Wat handig is, is dat een document teruggevonden kan worden aan de hand van de auteur, het onderwerp, de omschrijving, de naam, de datum, de status of de categorie. Hierdoor kunt u documenten eenvoudig labelen en terugvinden zodra u ze nodig hebt. Dat is dus een groot verschil met documenten lukraak opslaan op een computer. Vindt u dan nog maar eens het document terug. Naast het gemak van vinden, gaat ook het sorteren en invoeren erg gemakkelijk. Zonder specialistische kennis kunt u al met de software van Azor overweg. Dat maakt het documentbeheersysteem van Azor dan ook tot een uitvinding van jewelste. Niet alleen kunt u nu alle documenten eenvoudig digitaliseren, ook kunt u het eenvoudig archiveren en terugvinden. Zo slaat u dus niet twee, maar drie vliegen in één klap. Dat wilt u toch ook? Probeer het beheersysteem van Azor vrijblijvend uit door de demo hieronder te downloaden. Binnen de kortste keren kunt u niet meer zonder.
rand