vanaf € 499,-

Support

Support omschrijving.
U kunt ons tussen 09:00 en 17:00 op een doordeweekse werkdagen bereiken.
• De hulpsessies worden op afstand in behandeling genomen.
• De hulpsessies worden verleend via telefonische contact. Indien nodig ondersteund door een remote desktop support sessie gebruik makende van Teamviewer. (www.teamviewer.com)
• De computer welke support wenst dient te beschikken over de meeste recente versie van teamviewer, welke via de site www.teamviewer.com gratis gedownload kan worden.
• De klant dient te beschikken over ongebruikte support sessies alvorens er support wordt aangevraagd.

Support wordt verleent indien er door de klant vooraf support sessies zijn aangeschaft. Deze kunnen worden gekocht via de store op www.azorsoftware.nl/prijzen.
• Één hulpsessie geeft het recht op één support sessie.
• Een support sessie heeft een maximum duur van 15 minuten.
• De starttijd van een support sessie begint zodra er door de klant contact op word genomen.
• Indien de maximum duur van 15 minuten wordt overschreden word de volgende hulpsessie opgebruikt.
• Indien de klant niet beschikt over support kan het support verzoek niet verder in behandeling worden genomen.

rand